Yemi Alade's Music: QUEENDONCOM (7-Track EP Album) - Songs: Ogogoro, Sweety, Ike, Enjoyment, Dada, Ella, Fire.. Streaming - MP3 Download

Share ☞ Copy Link: πŸ”— https://naijastore.blogspot.com/2021/08/yemi-alades-music-queendoncom-7-track.html
Yemi Alade's Music: QUEENDONCOM (7-Track EP Album) - Songs: Ogogoro, Sweety, Ike, Enjoyment, Dada, Ella, Fire.. Streaming - MP3 Download

Album/EP: QUEENDONCOM Artist: Yemi Eberechi Alade

  • Record Label: Effyzzie Music Group
  • Format: Audio Streaming / MP3 Download
  • Track Listings (7 Songs):
      1. Ogogoro - 3:15min
      2. Sweety - 3:00min
      3. Ike - 2:32min
      4. Enjoyment - 3:43min
      5. Dada - 3:34min
      6. Ella - 2:33min
      7. Fire - 3:10min
  • Total Time (Play Length): ≈ 22 Minutes..
  • Songwriter(s): Yemi Eberechi Alade, et al..
  • Genre: Afrobeats
  • Release Date: 13/August/2021



Comments

Share Your Thoughts