Terri's IN TRANSIT EP Album - Songs: For Here, Danger, Holy Water, Wanna Know, Chargie, No Lie.. Streaming - Mp3 Music

Share ☞ Copy Link: 🔗 https://naijastore.blogspot.com/2022/05/terris-in-transit-ep-streamingmp3-songs.html

EP ALBUM

Terri's IN TRANSIT EP Album - Songs: For Here, Danger, Holy Water, Wanna Know, Chargie, No Lie.. Streaming - Mp3 Music
  • Title: IN TRANSIT
  • Artist: Terri Starboy
    (Name: Akewe Terry Daniel)
  • Music Label: Terri / ONErpm
  • Track Listings (6 Songs):
      1. Danger - 2:37min
      2. Holy Water - 3:14min
      3. Wanna Know - 2:30min
      4. For Here - 2:56min
      5. Chargie [with Mugeez] - 3:14min
      6. No Lie - 2:33min

  • Total Time (Play Length): ≈ 17 Minutes
  • Songwriter(s):
    • Terry Daniel Akewe, et al..
  • Producer(s):
    • Princeton,
    • Krizbeatz, et al..
  • Genre: Afro Naija Pop
  • Release Date: 22/April/2022

Audio Streaming   /   Mp3 Download..

Comments

Share Your Thoughts