LEGEND Album by John Legend - 24 Songs: Rounds, Dope, Strawberry Blush, Splash, Fate, Love, All She Wanna Do, Honey, Speak In Tongues, The Other Ones, Good, Waterslide, Wonder Woman.. Music Streaming

Share ☞ Copy Link: πŸ”— https://naijastore.blogspot.com/2022/09/john-legend.html
LEGEND Album by John Legend - 24 Songs: Rounds, Dope, Strawberry Blush, Splash, Fate, Love, All She Wanna Do, Honey, Speak In Tongues, The Other Ones, Good, Waterslide, Wonder Woman.. Music Streaming

Album Title: LEGEND

  • Artist: John Legend (Roger Stephens)Featuring: Rick Ross, JID, Free Nationals, Ty Dolla $ign, JhenΓ© Aiko, Amber Mark, Jazmine Sullivan, Saweetie, Muni Long, Jada Kingdom, Rapsody, Ledisi..
  • Label: John Legend Music Inc. / Republic Records / UMG Recordings...
  • Track Listings (24 Songs):
    • Rounds (ft. Rick Ross) - 3:54min
    • Waterslide - 3:05min
    • Dope (ft. JID) - 2:38min
    • Strawberry Blush (ft. Free Nationals) - 3:15min
    • Guy Like Me - 2:39min
    • All She Wanna Do - 3:11min
    • Splash (ft. Ty Dolla $ign & JhenΓ© Aiko) - 3:54min
    • You - 2:53min
    • Fate (ft. Amber Mark) - 3:31min
    • Love (ft. Jazmine Sullivan) - 2:53min
    • One Last Dance - 4:01min
    • All She Wanna Do (with Saweetie) - 3:15min
    • Memories - 2:55min
    • Nervous - 3:08min
    • Wonder Woman - 2:48min
    • Honey (ft. Muni Long) - 2:20min
    • I Want You To Know - 3:31min
    • Speak In Tongues (ft. Jada Kingdom) - 3:48min
    • The Other Ones (ft. Rapsody) - 3:38min
    • Stardust - 4:16min
    • Pieces - 3:18min
    • Good (ft. Ledisi) - 4:27min
    • I Don't Love You Like I Used To - 3:13min
    • Home - 4:31min

  • Total Time (Play Length): ≈ 1 Hour, 21 Minutes..
  • Lyricist(s):
    • Roger Stephens (John Legend), et al..
  • Genre: R&B / Soul 
  • Release Date: 09/September /2022

Streaming / Download..

Comments

Share Your Thoughts